Reśko, DariuszArgasiński, Kamil2014-02-102014-02-102012-01-22http://hdl.handle.net/11199/5477Podhale to dla amatorów górskich wycieczek prawdziwy raj. Sporo atrakcji znajdą także wielbiciele szeroko pojętej sztuki oraz historii. Ruch turystyczny generowany w tamtym regionie przez podróżujących to także istotna część utrzymania się autochtonów. Wynajmowanie pokojów, praca w hotelach, hostelach, czy pensjonatach daje chleb wielu podhalańskim rodzinom. Nim jednak podróżujący trafi w ich progi, noclegu na czas wyprawy poszukuje w internecie, a często za jego pośrednictwem dokonuje także jego rezerwacji. Niniejsza praca na celu ma odpowiedzieć na pytanie, czy właściciele punktów noclegowych na Podhalu mają świadomość tego procesu i czy wiedzę tę wykorzystują w promocji swojego ośrodka, sięgając po narzędzia e-promocji. Hipoteza, na której oparty został niniejszy wywód to stwierdzenie, że im więcej czasu spędzają oni sami w sieci tym większe zaufanie mają do tego kanału komunikacji marketingowej. Internet jest bowiem dla nich nie tylko źródłem rozrywki, lecz również drogą do pozyskiwania klientów. Celem zaś jest jej potwierdzenie na podstawie analizy literatury przedmiotu i przeprowadzonych badań. Pozytywny wynik będzie oznaczał otwarcie się nowych możliwości przed przedsiębiorstwem autora trudniącego się dostarczaniem usług e-promocji dla punktów noclegowych na Podhalu. Powyższa praca pozwoliła odpowiedzieć na postawione przez autora pytania oraz potwierdziła przyjętą hipotezę.pllicencja niewyłącznaturystykae-promocjamarketing turystycznyusługi turystycznekomunikowanie przedsiębiorstwo-klientpromocja usług turystycznychzaplecze noclegowe turystykimarketing internetowyRola Internetu i wybranych narzędzi marketingowych w prowadzeniu działalności obiektów noclegowych na PodhaluThe role of the Internet and other marketing instruments in accommodation business in Podhale regionbachelorThesis2014-02-10