Wiktor, Jan W.Patora, Piotr2013-12-282013-12-282004http://hdl.handle.net/11199/2787Praca ma na celu analizę produktów ubezpieczeń na życie oferowanych przez wiodące na polskim rynku towarzystwa ubezpieczeniowe. Przedstawiono podstawowe definicje, a także funkcje, strukturę i rodzaje ubezpieczeń. Zaprezentowano cele i funkcje zarządzania, oraz modele struktury organizacyjnej firmy ubezpieczeniowej. Opisano marketing produktów ubezpieczeniowych i jego znaczenie. Przedstawiono zagadnienia związane z produktem ubezpieczeniowym, jego ceną, dystrybucją i promocją oraz dokonano ogólnej charakterystyki ubezpieczeń na życie. Dokonano oceny ofert produktowych PZU Życie S.A., Amplico Life S.A., Commerial Union S.A., ING Nationale Nederlanden S.A. Omówiono rozwój polskiego rynku ubezpieczeń oraz przedstawiono charakterystykę konkurentów ubezpieczeń na życie.pllicencja niewyłącznaubezpieczenia na życieprodukt ubezpieczeniowysektor ubezpieczeńzarządzanie działalnością ubezpieczeniowąpolityka dystrybucjimarketing usług ubezpieczeniowychdystrybucja produktu ubezpieczeniowegoAnaliza produktów ubezpieczeń na życie. Na przykładzie wiodących na polskim rynku firm ubezpieczeniowychmasterThesis