Rawski, MarekKowalska Renata2014-01-032014-01-032000http://hdl.handle.net/11199/3257Jednym z celów pracy magisterskiej jest praktyczno - teoretyczna analiza rynku i produktu turystycznego oraz próba segmentacji rynku turystycznego na przykładzie Słowackiego Kurortu Bardejovske Kupele. Po analizie teoretycznej na temat rynku, produktu turystycznego oraz segmentacji rynku turystycznego, dokonano oceny atrakcyjności Słowacji jako rynku turystycznego. Jako przykładowy element tego rynku przedstawiono uzdrowisko Bardejovske Kupele. Głównym celem pracy jest pokazanie rynku turystycznego Słowacji, która jest bardzo atrakcyjnym miejscem wypoczynkowym i rekreacyjnym dla turystów, także z Polski. Słowacja ma piękne góry, jeziora i parki narodowe oraz dobrze rozbudowaną infrastrukturę, która jest niezbędna dla funkcjonowania rynku turystycznego. W empirycznej części pracy przeprowadzono analizę tych polskich biur podróży, które przysyłają klientów z Polski, a także bariery wejścia na Polski rynek.pllicencja niewyłącznarynek turystycznysegmentacja rynkubariery wejścia na rynekUzdrowisko Bardejovske Kupeleanaliza Swmarketingpromocja na rynku polskimWpływ działań marketingowych na procesy rynku turystycznegobachelorThesis