Hadrian, PiotrNowak Rafał2014-01-212014-01-212006http://hdl.handle.net/11199/4480Podstawowym krokiem w bankowej działalności marketingowej jest badanie rynku, nieustanne śledzenie zmieniających się na niej zdarzeń, ciągły proces gromadzenia informacji i ich przetwarzanie. Celem pracy jest analiza sposobów wykorzystywania wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A. Scharakteryzowano podstawowe produkty bankowe zwracając uwagę na ich marketingowy charakter oraz atrakcyjność dla klienta. Omówiono specyfikę marketingu bankowego. Oraz koncepcje zarządzania marketingu w bankach. Ukazano instrumenty działań marketingowych oraz znaczenie badań marketingowych. Przedstawiono marketingowy charakter produktów bankowych, ich strukturę oraz ocenę. Opisano cykl życia produktów bankowych oraz podstawowy asortyment banków. Przestawiono bankowe kanały dystrybucji i ich ewolucję ze szczególnym uwzględnieniem najnowocześniejszych kanałów dystrybucji bankowej, czyli bankowości telefonicznej i internetowej. Zaprezentowano historię banków PKO BP S.A. i bank BPH S.A., ich organizacje i zarządzanie. Pokazano aktualny stan rynkowy obu banków jak również strategiczne koncepcje na przyszłość. Dokonano analizy wybranych przedmiotów działalności obu banków, przedstawiono podstawowe elementy działalności banków oraz koszty (opłaty i prowizje) związane ich prowadzeniem.pllicencja niewyłącznamarketing bankowyzarządzanie marketingoweprodukt bankowydziałania marketingowe w bankowościbankowe kanały dystrybucjibankowość internetowabankowość elektronicznahome bankingAnaliza wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A.The analysis of selected marketing strategies in PKO BP S.A and BPH S.A.masterThesis