Stach, PrzemysławTucki, Adrian2014-01-032014-01-032012-12-17http://hdl.handle.net/11199/3172Praca ma na celu stwierdzenie czy Internet i umieszczona w nim reklama jest skutecznym narzędziem oddziaływania na konsumenta oraz przeprowadzenie w tym celu badań i zanalizowanie ich wyników. Badanie zrealizowano w październiku 2012 r. Zostało przeprowadzone wśród tarnowskich konsumentów. Autor badania wykorzystał metodę kwestionariusza ankietowego. Badanie dotyczyło 50 przypadkowo wybranych osób. Praca zawiera cztery rozdziały. W pierwszym rozdziale autor skupił się na wyjaśnieniu definicji reklamy oraz jej cech i funkcji. Sklasyfikował także reklamę uwzględniając tradycyjne nośniki reklamy. Rozdział drugi autor poświęcił na szczegółowe opisanie Internetu oraz reklamy internetowej zwracając uwagę na formy stosowane przez reklamodawców oraz na zasady budowania internetowych kampanii reklamowych. Rozdział trzeci ukazuje metody jakie stosują producenci i nadawcy reklam, aby wpłynąć na odbiorcę, których niejednokrotnie nie jesteśmy świadomi. W rozdziale czwartym autor omówił założenia i cel przeprowadzonych badań oraz zaprezentował własne wyniki. Internet nie jest najskuteczniejszym medium jeżeli chodzi o reklamę, ale drzemie w nim ogromny potencjał. Zdaniem respondentów uplasował się on na drugiej pozycji, tuż za telewizją, co daje ogromne nadzieje na przyszłość.pllicencja niewyłącznareklamareklama w interneciepsychologia reklamyzachowania konsumenckieReklama internetowa jako skuteczna forma oddziaływania na odbiorcęInternet advertising as an effective form of influencing a recipientbachelorThesis2014-01-02