Malczak, JanAleksandra Górska2014-01-212014-01-212003http://hdl.handle.net/11199/4462W przeszłości marketing nastawiony był bardziej na transakcje, obecnie na powstające z nich związki. Zadaniem całego wysiłku marketingowego jest dzisiaj nie tylko „dokonanie sprzedaży”, ale także, w coraz większym stopniu, zdobycie i utrzymanie klientów. Dobrzy klienci to cenna inwestycja dla przedsiębiorstwa, która, jeśli dobrze się nią pokieruje ,tworzy wspaniałe źródło dochodów. W warunkach ostrej konkurencji na rynku, najważniejszym zadaniem biznesu jest utrzymanie lojalności klientów, poprzez ciągłe, lepsze od konkurentów, zaspakajanie ich potrzeb. Celem pracy jest przedstawienie marketingu partnerskiego na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Zakłada się, że marketing partnerski ma wpływ na zarządzanie firmą usługową.pllicencja niewyłącznamarketing partnerskiTelekomunikacja Polska S.A.usługistrategie marketingowe dla firm usługowychmarketing-mixKodeks Obsługi KlientaMarketing partnerski i jego wpływ na zarządzanie firmą usługową na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.masterThesis