Wiktor, Jan W.Szot Tatiana2014-01-062014-01-062005http://hdl.handle.net/11199/3389Niniejsza praca stanowi próbę oceny społecznego odbioru działań promocyjnych Urzędu Miasta Nowy Sącz. Jest na gruncie teoretycznym połączeniem wiedzy dotyczącej marketingu terytorialnego (jego funkcji, założeń, celów i strategii) z poznaniem praktyki podejścia mieszkańców do rodzaju i form komunikowania się Urzędu Miasta Nowego Sącza z nimi. Praca jest wynikiem przeprowadzonych badań marketingowych wśród mieszkańców oraz studentów Wyższej Szkoły Biznesu – NLU. Jej głównym założeniem było poznanie opinii mieszkańców i studentów na temat, w jaki sposób Urząd Miasta promuje Nowy Sącz i czy te działania są skuteczne Praca ta odzwierciedla relacje, jakie zachodzą pomiędzy założeniami marketingu a konkretną instytucją publiczną, która świadczy usługi na rzecz ludności.pllicencja niewyłącznamarketing terytorialnysystem komunikacji społecznejpromocjapromocja miasta i regionuNowy Sączanaliza SWOTpromocja masowapromocja osobistapromocja w InterneciePromocja miasta jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Nowy SączmasterThesis