Lizak, JadwigaRusin, Wojciech2017-01-282017-01-282014-07-29http://hdl.handle.net/11199/9571Celem pracy jest przedstawienie niezbędnych pojęć, elementów, analiz, jakie trzeba przeprowadzić w celu możliwie jak najlepszego zarządzania zorientowanego na strategię działań i marketing firmy. Poszczególne rozdziały obrazują drogę, jaką firma musi przebyć, aby zaistnieć na rynku i się na nim utrzymać. W poniższej pracy przedstawiono kanały dystrybucji, otoczenie firmy, decyzje pomocne w określeniu strategii działań firmy, misje i cele firmy, analizę rynku konsumentów i producentów. W pracy wykorzystano metody badawcze obserwację i analizę dokumentów.The aim of the study is to present the necessary concepts, components, analyzes that need to be performed to the possibly best strategy-oriented management and marketing activities of the company. The following chapters describe how it is possible for the company to enter the market and not be rejected. The project presents the distribution channels, business environment, decisions helpful in determining the company's strategy, operations, goals and objectives of the company, a market analysis of consumers and producers. Observation and analysis of the documents are used as the research methods .pllicencja niewyłącznakanały dystrybucjidecyzje pomocne w określeniu strategii działań firmyInstrumenty marketingu mixobserwacjakeywords marketingdistribution channelsdecisions helpful in determining the company's operations strategymarketing mix instrumentsobservationmarketingtypowe strategie marketingoweanaliza dokumentówtypical marketing strategiesanalysis of documentsZarządzanie marketingiem w małej firmie. Analiza na przykładzie firmy HebanMarketing management in a small company. Analysis on the example of Heban companybachelorThesis2016-11-29