Gwiżdż, AndrzejKozak, Paweł2014-03-172014-03-172011-04-07http://hdl.handle.net/11199/7055Celem pracy jest przedstawienie znaczenia marki w strategii marketingowej firmy na przykładzie firmy Frotex S.A. Oceniona zostaje marka tej firmy, jej siła i znaczenie na polskim rynku włókienniczym oraz możliwości zastosowania odpowiedniej strategii marketingowej wykorzystującej wizerunek marki. W dwóch pierwszych rozdziałach szczegółowo opisano markę, jej cele oraz znaczenie z punktu widzenia nabywcy. Następnie przedstawiono zagadnienie zarządzania markami, cykl życia marek, wpływ otoczenia na sposób zarządzania marką oraz opisano poszczególne strategie zarządzania marką. Na podstawie dokumentacji prześledzona została historia oraz sytuacja badanej firmy na polskim rynku włókienniczym. Opisany został ten rynek oraz otoczenie konkurencyjne firmy. Ponad to przedstawiono system organizacji i zarządzania oraz potencjał firmy. Rezultaty jakie otrzymano z przeprowadzonej analizy dokumentacji oraz obserwacji i własnych przemyśleń pozwoliły na zaproponowanie jednej ze strategii zarządzania marką, która pozwoliłaby na rozwój przedsiębiorstwa i zdobycie lepszej pozycji rynkowej. Mianowicie zaproponowano strategię rozszerzenia marki na inne produkty, stworzony został zarys tej strategii dla omawianego przedsiębiorstwa oraz opisane spodziewane efekty zastosowania tej strategii marki.pllicencja niewyłącznamarkazarządzanie markąstrategia markirozszerzania markicykl życia markipotencjał firmyFrotex S.A.Marka jako ważny element strategii marketingowej na podstawie przedsiębiorstwa Frotex S.A.Brand as an important element of marketing strategy based on the example of the Frotex SA companymasterThesis2014-03-17