Przybycień, KrzysztofGniadek, Dariusz2013-12-062013-12-062013-09-09http://hdl.handle.net/11199/2048Tematem pracy jest wykonanie aplikacji internetowe do zarządzania klientami CRM (Customer Relationship Management) w technologii Java Spring MVC jako narzędzia do wspomagania pracy w firmach posiadających bazy z dużą ilością klientów. Możliwość dostępu do wszystkich informacji dotyczących poszczególnych klientów przez wszystkich pracowników firmy oraz wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym zapobiega nieporozumieniom i pozwala sprawniej i efektywniej realizować cele. Aplikacja wykonana w tej technologii pozwala na sprostanie wyznaczonym celom od strony technicznej oraz jest łatwa w utrzymaniu i rozwijaniu. Prezentowana aplikacja jest doskonałym narzędziem służącym do pomocy przy zarządzaniu kontaktami. Dostarcza wiele funkcjonalności, które pomagają gromadzić dane kontaktów, obserwować ich bieżące zmiany i odpowiednio na nie reagować. Dzięki użytej technologii Hibernate, która w bardzo zoptymalizowany sposób używa pamięci wbudowanej, zapytania do bazy są bardzo szybkie. Pięć testów, które polegały na wczytaniu 10 000 kontaktów, wykazały, że zadania to jest wykonywane w czasie nie dłuższym niż 1,633 sekundy. Aplikacja jest napisana w technologii Java Spring, która w procesie łączenia się z bazą danych wykorzystuje efektywne narzędzie, którym jest hibernate. Daje to duże możliwości utrzymania aplikacji na wysokich standardach, która nawet przy dużej ilości użytkowników będzie wydajna i szybka. Aplikacja jest napisana w ten sposób, aby dodawanie nowych funkcjonalności nie było problematyczne, dlatego jest otwarta na rozwijanie i udoskonalanie swoich modułów.pllicencja niewyłącznaaplikacje internetoweCustomer Relationship Management (CRM)bazy danychjęzyki programowaniaklientJava Spring MVCAplikacja sieciowa do zarządzania klientami wykonana w technologi Java SpringCRM web application based on Java Spring technologybachelorThesis2013-12-05