Argasiński WojciechDołhasz, Magdalena2014-03-242014-03-242008http://hdl.handle.net/11199/7195Internet stał się, na przestrzeni ostatnich kilku dekad, narzędziem wykorzystywanym niemal w każdej gałęzi gospodarki jak również w życiu codziennym osób prywatnych. Jedna z wielu branż, która może prężnie rozwijać się za pomocą Internetu jest branża turystyczna. Rola Internetu w turystyce polega przede wszystkim na możliwości kojarzenia ze sobą turystów, czyli osób zainteresowanych wypoczynkiem, z obiektami turystycznymi oferującymi odpowiednie dla potrzeb klientów usługi. Tematem niniejszej pracy jest rola Internetu w turystyce na przykładzie analizy działalności serwisu turystycznego Baza-Noclegi.pl. Internetowy serwis turystyczny jest pośrednikiem pomiędzy wspomnianymi dwiema grupami. Z jednej strony oferuje możliwość reklamy w sieci obiektów czy miejsc turystycznych, a z drugiej jest narzędziem, które pozwala na wygodny i najkorzystniejszy dla zainteresowanego turysty wybór.pllicencja niewyłącznamarketingmarketing turystycznymarketing-mix przedsiębiorstwa turystycznegoinstrumenty marketinguInternetbanery reklamowepoczta elektronicznarynek serwisów turystycznych w Polsce"Baza-Noclegi.pl"Rola Internetu w turystyce na przykładzie analizy działalności serwisu turystycznego "Baza-Noclegi.pl"The role of the Internet on example of the analysis of the tourism portal “Baza-Noclegi.pl”masterThesis