Flasiński, MariuszKapusta Maciej2014-02-122014-02-122006http://hdl.handle.net/11199/5609Statystyczne badania ilościowe od wielu lat są uznanym i sprawdzonym narzędziem, pozwalającym na ocenienie badanego zjawiska bez potrzeba badania całej populacji, a ograniczając się wyłącznie do badanej próby. Badania ilościowe znajdują szerokie zastosowanie przy podejmowaniu decyzji biznesowych. W świecie marketingu podstawowym ich zadaniem jest badanie rynku, a w szczególności poznanie preferencji konsumentów. Celem autora niniejszej pracy jest zaprojektowanie i stworzenie systemu komputerowego do gromadzenia danych do badań ilościowych. Autor przedstawia analizę wymagań dla takiego systemu, jego projekt oraz sposób jego użycia.pllicencja niewyłącznainformatykaprogramowaniegromadzenie danychsystem komputerowybadania ilościoweAnaliza, projekt i implementacja systemu do prowadzenia ankiet przez InternetThe analysis, project, and implementation of an internet polling systemmasterThesis