Gancarczyk, JacekKlimek Magdalena2014-01-252014-01-252006http://hdl.handle.net/11199/4708Autorka niniejszej pracy przedstawia małą firmę „Maja”, która działając na zasadzie franchisingu w sieci „Żabka” osiągnęła wyższy etap rozwoju. Autorka twierdzi, że właściciel prowadząc firmę działającą na zasadzie franchisingu ma większą pewność, że jego biznes ma większą szansę na sukces. Firma posiada swoje logo, markę i know-how, które otrzymuje od swojego franczyzodawcy. Daje jej to większą zauważalność, szansę na wybicie się z pośród innych firm i osiągnięcie pożądanego sukcesu. Przedstawiono kryteria i definicję małej i średniej firmy oraz opisano jej rolę w rozwoju gospodarczym. Scharakteryzowano ideę franczyzy oraz opisano działalność sieci ogólnopolskich sklepów handlowych „ Żabka ”. Przedstawiono korzyści, jakie uzyskała ajentka sklepu „Maja” z przystąpienia do sieci franchisingowej „Żabka”.pllicencja niewyłącznafranchisingmała firmasieć franchyzowaMŚPwsparcie MŚPRola sieci franchisingowej "Żabka" w rozwoju małej firmy handlowejThe role of the franchising chain „Żabka”in the development of a small business.bachelorThesis