Wiktor, Jan W.Gleń Maciej2014-03-102014-03-102007http://hdl.handle.net/11199/6822Warunki panujące na rynku gospodarczym, stawiają firmy w sytuacjach, w których muszą podejmować konkretne decyzje ściśle związane z ich wizerunkiem, aby odnieść sukces w swojej dziedzinie. Tradycyjne zarządzanie firmą często już nie wystarcza, dlatego też coraz bardziej powszechnie stosuje się działania w zakresu public relations, aby w jak najlepszy, pozytywny sposób wykreować przedsiębiorstwo w danym otoczeniu. Celem pracy jest ukazanie istoty i funkcji, narzędzi działań public relations, ich znaczenia podczas kształtowania kampanii PR, czego wynikiem może być bardzo ważna dla przedsiębiorstwa autopromocja. Opisane w teoretycznej części pracy rozważania zostały poparte praktycznym zastosowaniem instrumentów public relations w agencji PR, we Wrocławiu.pllicencja niewyłącznakomunikacja marketingowamodele komunikacji marketingowejpublic relationskształtowanie kampanii public relationsAgencja Euro MAutopromocja agencji Public Relations na podstawie Agencji Euro MAutopromotion of public relations agency (based on Euro M Agency)masterThesis