Dołhasz, MagdalenaFlorek Marcin2014-02-252014-02-252007http://hdl.handle.net/11199/6374Celem niniejszej pracy jest systematyka pojęć z zakresy promocji regionu i miast na przykładzie miasta Nowy Sącz. W pracy opisano podstawowe pojęcia dotyczące marketingu, omówiono produkt marketingu, jakim jest miasto, przedstawiono instrumenty marketingu-mix ze szczegółowym omówieniem promocji i jej narzędzi. Nakreślono ogólną charakterystykę miasta Nowy Sącz, z przedstawieniem bogatej historii, jaką może się miasto poszczycić oraz omówienie takich dziedzin, jak: kultura, sport, turystyka, środowisko i gospodarka oraz przedstawiono analizę SWOT dla miasta Nowy Sącza. Przedstawiono organizację działań promocyjnych z przedstawieniem instytucji i organizacji zajmujących się tego rodzaju zadaniami, zidentyfikowano promocję-mix oraz przedstawiono wykorzystanie jej instrumentów w promocji Nowego Sącza. Omówiono w nim również główne cele promocyjne zawarte w Strategii Rozwoju Nowego Sącza na 2004-2013.pllicencja niewyłącznapromocjamarketingstrategia rozwojupromocja miastadziałania promocyjnePromocja miasta na przykładzie Nowego SączaTown promotion on the example of Nowy SączbachelorThesis