Jewicz, Ju. Ju.Britchenko, I.G.2016-05-202016-05-202014Jewicz, Ju.Ju., Britchenko, I.G., Markietingowyje stratiegii prodwiżenija obrazowatielnych usług w nacyonalnom intierniet-prostranstwie Ukrainy: monografija / Ju. Ju. Jewicz, I. G. Britchenko; pod naukowoj riedakcyjej profiessora I. G. Britchenko. – Połtawa : OOO «Techserwis», 2014. - 450 s.978-617-7038-02-2http://hdl.handle.net/11199/8998W książce przedstawiono aktualne zagadnienia promocji produktów edukacyjnych w przestrzeni internetowej Ukrainy, promowanie produktów MBA na ukraińskim rynku usług edukacyjnych. Dla nauczycieli, studentów i specjalistów, a także dla naukowców, pracowników wyższych uczelni, specjalistów reklamowych, przedsiębiorców i osób zainteresowanych strategiami marketingowymi w celu promowania w sieci produktów edukacyjnych.otheropen accessoswitni posłuhyusługi edukacyjneinternet-prostirprzestrzeń internetoweinternet-produktyprodukty internetowenawczalni zakładyinstytucje edukacyjneprodukty MВAukrajinśkyj rynok oswitnich posłuhukraiński rynek usług edukacyjnychMarkietingowyje stratiegii prodwiżenija obrazowatielnych usług w nacyonalnom intierniet-prostranstwie Ukrainy: monografijabook