Wiktor, Jan M.Siedlarz Katarzyna2014-01-032014-01-032005http://hdl.handle.net/11199/3240Celem pracy jest analiza strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus. Omówiono zagadnienia związane z produktem, jego budową, cyklem życia, rodzajami oraz elementami wyposażenia produktu. Przedstawiono informacje o nowym produkcie, jego klasyfikację, stadia wprowadzenia na rynek, procedurę poszukiwań innowacji oraz proces adaptacji nowego produktu przez konsumentów. Omówiono działania promocyjne używane podczas wprowadzenia nowego produktu na rynek - opisana została promocja, reklama, sprzedaż osobista, PR oraz promocja dodatkowa. Dokonano analizy nowego samochodu Renault – przedstawiono charakterystykę firmy Renault, drogę tworzenia nowego modelu, innowacje w nim zawarte oraz narzędzia promocyjne.pllicencja niewyłącznazarządzanieproduktmarketingcykl życia produktuwprowadzanie produktu na rynekpromocjareklamamarketing-mixStrategia wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault ModusmasterThesis