Belniak, StanisławMichalik Anna2014-01-172014-01-172002http://hdl.handle.net/11199/4233Niniejsza praca jest próbą oceny działań Firmy Optimus S.A. w zakresie zarządzania kanałami dystrybucji w ujęciu historycznym, jak również próbą analizy kierunków rozwoju kanałów sprzedaży firmy w latach 2000-2001 r. Omówiono zagadnienia dystrybucji, jej elementów, roli, funkcji i celów jak również miejsce dystrybucji w marketingu-mix. Przedstawiono informacje dotyczące integracji oraz konfliktów w kanałach dystrybucji oraz opisano źródła i czynniki wywołujące to zjawisko. Zaprezentowano badane przedsiębiorstwo – powstanie i rozwój firmy, profil działalności odbiorców i konkurentów, jak również system dystrybucji tego przedsiębiorstwa oraz jego rolę w działalności firmy oraz opisano strategię zarządzania kanałami rynku i systemu dystrybucji firmy Optimus S.A.pllicencja niewyłącznazarządzaniemarketingmarketing-mixsystem dystrybucjikanały dystrybucjiintegracjaIntegracja i konflikty w kanałach dystrybucji na przykładzie Firmy OPTIMUS S.A.masterThesis