Matyja, RafałRadecka Izabela2014-01-062014-01-062005http://hdl.handle.net/11199/3388Jednym z warunków istnienia i prawidłowego funkcjonowania ustroju demokratycznego jest sprawnie działający system niezależnych mediów. Czwarta władza umożliwia bowiem prowadzenie publicznej dyskusji na temat funkcjonowania państwa w którym pewne, znaczące miejsce zajmuje telewizja publiczna. Jest ona jednak takim tworem, który jest szczególnie narażony na wpływ świata biznesu i polityki. Co widać wyjątkowo mocno na przykładzie Polski. Jakie są tego przyczyny i czy istnieją jakiekolwiek rozwiązania tego problemu? To pytania, które autorka stawia w niniejszej pracy. Hipoteza, że Telewizja Polska manipuluje opinią publiczną zmotywowała autorkę do szukania dowodów na jej weryfikację.pllicencja niewyłącznamodele telewizyjnefinansowaniemediaformy własnościkontrolamodel państwowej kontroli mediówmedia publicznetelewizja publiczna w PolsceKrajowa Rada Radiofonii i Telewizjikampania wyborczaopinia publicznaModel telewizji publicznej w Polsce a jej bezstronność politycznamasterThesis