Dołhasz, MagdalenaTomasiak Anna2014-03-072014-03-072007http://hdl.handle.net/11199/6760W dobie coraz większej rywalizacji o klienta (turystę) sukcesem mogą cieszyć się tylko te miejscowości, które są w stanie sprostać konkurencji i zaoferują na rynku produkt o najwyższej użyteczności dla turysty. Oznacza to posiadanie przez miejscowości (gminy bądź regiony) strategii skutecznego działania na rynku turystycznym. Gmina Rytro jest niewielką miejscowością turystyczną, charakteryzującą się dbałością o rozwój tej dziedziny gospodarki na jej obszarze. Przejawem tego jest opracowanie przez gminę „Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Rytro na lata 2005-2013”, jak również Wspólna Zintegrowana Strategia Rozwoju Obszarów Wiejskich „Perły Beskidu Sądeckiego”. Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu strategii i turystyki oraz analiza turystyki w strategii gminy Rytro.pllicencja niewyłącznaturystykastrategia rozwoju regionugmina Rytrousługi turystycznewalory turystycznestrategia gminy RytrobudżetTurystyka jako element strategii rozwoju na przykładzie Gminy RytroTourism as an element of development strategy based on Rytro communebachelorThesis