Chlipała, PawełMyjak, Edyta2013-10-122013-10-122009-09-07http://hdl.handle.net/11199/924Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy. Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO.pllicencja niewyłącznainnowacjeprzedsiębiorstwo innowacyjnepolityka marketingowanowe produktyinnowacyjność produktuzarządzanie innowacyjneInnowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.Innovation in FAKRO sp. z o.o. marketing policy of forming new products processbachelorThesis2013-10-10