Chlipała, PawełWojtas, Kinga2013-07-182013-07-182011-07-15http://hdl.handle.net/11199/462Celem niniejszej pracy jest zgłębienie wiedzy na temat skutecznej komunikacji z klientem na rynku farmaceutycznym, na przykładzie działalności apteki „Omega” w Sanoku. Dla realizacji powyżej sformułowanego celu należy zidentyfikować potencjalnych nabywców, rozpoznać ich potrzeby, preferencje i oczekiwania oraz ocenić reakcję na stosowane przez przedsiębiorstwo narzędzia komunikacji marketingowej. Weryfikacja postawionych w pracy hipotez pozwoli stwierdzić czy właściwy dobór odpowiednich narzędzi komunikacji marketingowej w połączeniu z wysokim poziomem obsługi klienta, przekłada się na wzrost jego zadowolenia i czyni go lojalnym wobec apteki. Wyniki rozważań przyczynią się do doskonalenia systemu komunikacji apteki „Omega”, przez co w lepszy sposób będzie zaspokajała potrzeby swoich klientów, umocni swoją pozycję na rynku i będzie mogła lepiej konkurować w branży.pllicencja niewyłącznarynek farmaceutycznykomunikowanie marketingoweSystem komunikacji z klientem na rynku farmaceutycznym na przykładzie apteki „Omega” w SanokuCustomer communication system on the farmaceutical market based on example of “Omega” pharmacy in SanokmasterThesis2013-07-15