Jasieński, Michał2014-07-052014-07-052012Edukacja ekonomiczna wobec przemian otoczenia społeczno-gospodarczego. Pod red. J. Dietla i Z. Sapijaszki. Łódź : FEP, 2012. – S. 63-68978-83-925649-5-9http://hdl.handle.net/11199/7860Edukacja menedżerów w nowej, „sieciowej“, rzeczywistości ekonomicznej świata wymaga położenia nacisku na miękkie umiejętności budowania kapitału społecznego oraz stosowania metod heurystycznych dla rozwiązywania problemów. Pojawia się konieczność pokonania oporu przed innowacyjnością, poprzez budowanie nieformalnej kultury organizacyjnej, która pomoże rozkwitnąć kooperacji oraz kreatywności.Education of managers in the new, networked, economic reality requires placing more emphasis on „soft skills“ of building social capital and using heuristic methods for problemsolving. There is a need to overcome resistance against innovations, through building informal organizational cultures which foster cooperation and creativity.plopen accesskapitał społecznymetody heurystyczneinnowacyjnośćkooperacjasocial capitalheuristic methodsinnovationcooperationEdukacja menedżerów w Polsce: więcej heurystyki i jakościEducation for managers in Poland: a plea for more heuristics and qualitybookPart