Misiołek, KrzysztofZajdel Grzegorz2014-01-152014-01-152003http://hdl.handle.net/11199/4070Reengeeniring to fundamentalne przemyślenie od nowa i radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do poprawy osiąganych wyników, takich jak koszty, jakość, serwis i szybkość. Istotną sprawą we wdrażaniu reengineeringu w życie przedsiębiorstwa jest zastosowanie nowoczesnych systemów informatycznych. Dlatego też, zastosowanie filozofii CRM jest ściśle powiązane z reinżynerią procesów biznesowych. Celem niniejszej pracy jest ukazanie, jaki wpływ niosą za sobą zmiany w przedsiębiorstwie w realizowaniu filozofii reengineeringu i jak system CRM pomaga usprawniać procesy biznesowe oparte na tym kreowana wartość dla klienta powinna być nadrzędnym celem dzisiejszych firm.pllicencja niewyłącznaTQMTotal Quality ManagementBusiness Process ReengineeringreengineeringBPRreengineering w zarządzaniuCRMTelekomunikacja Polska S.A.Implementacja CRM jako przykład reinżynierii procesów biznesowych TP S.A.masterThesis