Misiołek, KrzysztofSobczyk Elżbieta2014-03-082014-03-082008http://hdl.handle.net/11199/6777Właściwy wizerunek zapewnia firmie lub produktowi możliwość realizacji założonych celów. Ponieważ potencjalny klient dokonuje wyboru spośród wielu ofert często to właśnie wizerunek firmy jest elementem decydującym o zdobyciu zaufania a tym samym rynku. Dzięki pracy nad wizerunkiem przedsiębiorstwa stają się widoczni, rozpoznawalni i kojarzeni. Stworzenie właściwego wizerunku organizacji jest jednak działaniem długofalowym i rozłożonym w czasie. Uzyskanie dobrego wizerunku i utrzymanie go nie jest prostą sprawą a jego utrata może nastąpić gwałtownie przyczyniając się nawet do upadku firmy. Pozytywny lub negatywny wizerunek firmy pozycjonuje ją na mapie społecznej percepcji, stając się ważnym atutem w konkurencji oraz istotnym czynnikiem kształtowania stosunków publicznych. Dobry ma pozytywnie oddziaływać na klienta i przyciągnąć go do siebie. Czy tak właśnie jest autorka stara się udowodnić w niniejszej pracy. Badanie wizerunku firmy przeprowadziła na przykładzie sieci marketów budowlanych Bricomarche. Marka ta jest mało znana na naszym rynku, jednak dzięki prężnemu rozwojowi oraz tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy powinno się to w krótkim czasie zmienić.pllicencja niewyłącznawizerunek firmyteoria zachowań konsumentów na rynkureklamapublic relationssponsoringmarkatożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity)branding – pozycjonowanie markirynek sieci marketów „Dom i Ogród” w PolsceBricomarchekonkurencja sieci BricomarcheBranding jako element sukcesu przedsiębiorstwa na przykładzie sieci BricomarcheBranding as an element of the company’ success – based on the example of Bricomarche network of shopsmasterThesis