Tomalska, HalinaZimmerman Wojciech2014-03-122014-03-122007http://hdl.handle.net/11199/6930Nasze życie codzienne jest bardzo ściśle powiązane z oddziaływaniem na nie reklamy. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy surfujemy po Internecie. Niemal wszędzie, gdzie się tylko znajdujemy towarzyszy nam reklama. Jest ona tak powszechna, że czasami jej nawet nie zauważamy, a jako konsumenci jesteśmy poddawani wpływom reklam oferujących najnowsze produkty, promocje sezonowe i posezonowe oraz gratisy. Ważne jest, aby uświadomić sobie, że reklama ma na nas różnorodny wpływ. W społeczeństwie informacyjnym reklama wywiera głęboki wpływ na to, w jaki sposób ludzie patrzą na życie, na świat i na własną pozycję życiową. Reklama kreuje ich potrzeby, kształtuje ich wartości, a nawet kryteria ocen i zachowań oraz miary prestiżu. Problematyka oddziaływania reklamy na odbiorców jest przedmiotem niniejszej pracy.pllicencja niewyłącznareklamamarketingreklama telewizyjnareklama radiowareklama prasowaInternet jako nowe medium reklamyoddziaływanie reklamy na klientadecyzje konsumenckieperswazja w komunikatach reklamowychmanipulacjafirma "Nike"badanie wpływu reklamy "Nike"produkty markoweWplyw reklam produktów markowych na studentów w Polsce w oparciu o reklamy firmy NIKEThe influence of brand product advertisements on Polish students based on the NIKE advertising campaignmasterThesis