Błaszczyk, BarbaraOlszewska, Emilia2014-02-072014-02-072012-02-06http://hdl.handle.net/11199/5338Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje różnice w ich strukturze organizacyjnej. Podkreśla istotność Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opisuje proces rekrutacji oraz sposoby motywowania pracowników. Omawia cechy sektora usług noclegowych oraz jego najważniejsze problemy. Wyjaśnia w jaki sposób próbuje się minimalizować następstwa sezonowości i specjalizacji. Przedstawia rodzaje reklamy oraz narzędzia marketingowe stosowane w turystyce oraz wyszczególnia te, które wykorzystywane są przez małe obiekty hotelarskie.pllicencja niewyłącznaturystykahotelarstwousługi hotelowepromocja turystykizarządzanie zasobami ludzkimiZarządzanie i marketing w profesjonalnych ośrodkach wypoczynkowych i hotelarstwie na przykładzie ośrodka wypoczynkowego WiktorowoManagement and marketing in professional tourist resorts and hotels based on Wiktorowo tourist resortbachelorThesis2014-02-06