Piekarz, HalinaLasko, Krzysztof2014-03-032014-03-032011-06-09http://hdl.handle.net/11199/6670Celem niniejszej pracy jest przedstawienie elementów tworzących system sprzedaży oraz analiza i ocena stosowanych instrumentów marketingowych wspomagających go, na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A. Praca podzielona została na cztery rozdziały, poruszające zarówno aspekt teoretyczny, jak i praktyczny przedstawionego tematu. Pierwszy i drugi rozdział tworzą część teoretyczną pracy i opisują zagadnienia związane z pojęciem sprzedaży oraz elementami promocji jako instrumentami wspomagającymi proces sprzedażowy. Trzeci rozdział skupia się na części praktycznej opisującej historię i działalność przedsiębiorstwa Novitus S.A. Przedstawia czytelnikowi specyfikę przedsiębiorstwa, wykorzystanego w celach analitycznych do niniejszej pracy. Czwarty rozdział pracy nawiązuje do istoty poruszanego tematu. Zawiera analizę i ocenę wspomnianych instrumentów marketingowych, jakie wykorzystuje przedsiębiorstwo, jak również propozycje i kierunki doskonalenia zastanego systemu sprzedażowego. Metody analizy postawionego problemu odwołują się do: • obserwacji uczestnika procesu sprzedaży przedsiębiorstwa Novitus S.A. • analizy materiałów wewnętrznych udostępnionych przez spółkę.pllicencja niewyłącznasprzedażformy sprzedażypromocjanarzędzia promocjiNovitus S.A.Instrumenty wspomagające sprzedaż na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A.Marketing tools as support at sales, based on example of the Novitus companybachelorThesis2014-03-03