Rawski, MarekBrach, Paweł2014-02-242014-02-242011-09-20http://hdl.handle.net/11199/6223Tematyka pracy poświęcona jest kwestii planowania kampanii reklamowej na przykładzie Radia ESKA Tarnów. Temat jest istotny, ponieważ lokalny rynek reklamy radiowej jest ciągle rozwijający się, a ESKA jest na nim kluczowym graczem, nie tylko w regionie, ale również w Polsce. Celem pracy było przybliżenie tematu reklamy jako środka promocji oraz przedstawienie jak ważną rolę odgrywa w nim radio. Przedstawiono m.in. korzyści oraz wady poszczególnych środków promocji, dzięki czemu łatwiej jest wybrać odpowiednią formę reklamy. Przybliżono również postać „przeciętnego” słuchacza ESKI, dzięki czemu trafniej jest dostosować przekaz kampanii pod odbiorcę. Praca składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym wyjaśniono pojęcie promocji, przedstawiono jej cele, funkcje oraz środki. Przedstawiono również instytucje występujące na rynku reklamy oraz scharakteryzowano poszczególne środki promocji. W rozdziale drugim przedstawiono kluczowe stacje radiowe w Polsce oraz pokazano ich udział na rynku lokalnym. Przybliżono również format Radia ESKA oraz scharakteryzowano słuchacza ESKI w oparciu o badania SMG/KRC. W trzecim rozdziale przedstawiono prawne aspekty reklamy oraz udostępniono oferty kampanii w Radiu ESKA Tarnów. Pokazany został cennik radia, przykładowy media - plan oraz scenariusze reklam dźwiękowych.pllicencja niewyłącznapromocjareklamakampanie reklamoweradioPlanowanie kampanii reklamowej na przykładzie Radia Eska TarnówPlanning an advertising campaign as exemplified by Radio Eska TarnowbachelorThesis2014-02-20