Białas, FranciszekHajduga, Danuta2016-06-112016-06-112015-05-22http://hdl.handle.net/11199/9179Tematem pracy jest trójwymiarowa wizualizacja architektoniczna domu umożliwiająca interakcje użytkownika z otoczeniem. Proces produkcji wizualizacji został podzielony na dwie części - modelowanie 3D oraz tworzenie aplikacji. Modelowanie odbyło się w programie Blender, natomiast aplikacja, dzięki której użytkownik swobodnie porusza się po budynku, została oparta na silniku Unreal Engine 4.The subject of the work is a three-dimensional architectural visualization of the house, which allows to interact between user and environment. The production’s process of visualization was splitted into two parts - 3D modeling and creating the application. The modeling was made in Blender software and the application, thanks to which user can freely move through the building, was based on Unreal Engine 4.pllicencja niewyłączna3DUnreal Engine 4Blenderwizualizacjaarchitektoniczna3DUnreal Engine 4BlendervisualizationarchitecturalInterakcyjna wizualizacja architektoniczna 3D oparta na silniku Unreal Engine 4Interactive 3D architectural visualization based on Unreal Engine 4bachelorThesis2016-05-25