Sapeta, TomaszOlędzki Krzysztof2014-01-082014-01-082005http://hdl.handle.net/11199/3582Motywowanie we współczesnym rozumieniu tego pojęcia jest nową funkcją zarządzania. W gospodarce praca ma wartość rynkową, co sprawia, że motywacja nabiera nowego wymiaru; z kategorii socjo-ekonomicznej staje się kategorią czysto ekonomiczną. Funkcją motywacji jest organizowanie i uruchamianie zachowań które są skierowane na osiągnięcie zamierzonego celu. Do menedżera należy rozbudzanie i utrwalanie motywacji, a nawet budowanie odpowiednich jej systemów, dostosowanych do potrzeb i możliwości firmy. Celem pracy jest ukazanie nowoczesnych technik motywowania pracowników oraz przedstawienie warunków zachowania się ludzi w organizacji, możliwości psychiczne ich działania w sytuacji pracy, motywacyjne uwarunkowania ich aktywności oraz sposoby i instrumenty pobudzania motywacji w nowocześnie zarządzanej firmie. Przeanalizowano skuteczności systemu motywacyjnego funkcjonującego w dziale sprzedaży firmy LU Polska. Przedstawiono elementy wchodzące w skład pakietu motywacyjnego przedstawicieli handlowych LU Polska, a także wyniki badań ankietowych, w których przedstawiciele handlowi ocenili ten system.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimimotywowaniesystem motywacyjnywynagradzanieświadczenia materialneświadczenia niematerialnepakiet motywacyjnySystem motywacyjny jako istotny obszar zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjachmasterThesis