Woźniak, DariuszPiotrowski, Dominik2014-03-062014-03-062011-06-04http://hdl.handle.net/11199/6732Celem pracy jest ukazanie zachowań ludzi w czasie kryzysu i odpowiedź na pytanie, „czy kryzys i stan gospodarki wpływa na popyt na takie dobro, jakim są samochody”. Aby uzyskać dane odpowiadające na cel pracy posłużyłem się analizą danych, wywiadem oraz narzędziami statystycznymi. W pracy, w pierwszym rozdziale, ukazuję efekt wielkiego kryzysu lat 20-30 oraz późniejszych. Przemiany jakie zaszły podczas tego kryzysu, rozwój gospodarki podczas kryzysu oraz po nim, a także jego konsekwencje. W drugim rozdziale ukazuję historię motoryzacji, przemiany, jakie zachodziły w początkowych pojazdach zwanych samochodem, a także przemiany we współczesnych samochodach. W trzecim rozdziale mojej pracy na podstawie przeprowadzonej rozmowy, ukazuję wpływ kryzysu na sprzedaż i produkcję aut, na przykładzie Toyoty. Również staram się sprawdzić za pomocą narzędzi statystycznych czy istnieje zależność pomiędzy sprzedażą nowych samochodów, a wartościami PKB.pllicencja niewyłącznakryzysy gospodarczecykl koniunkturalnymotoryzacjasamochodysprzedażWpływ kryzysu finansowego 2007-2010 na rynek motoryzacyjnyAn impact of the financial crisis 2007-2010 on the automobile industrymasterThesis2014-03-05