Dołhasz, MagdalenaKarkoszka, Monika2013-09-112013-09-112009-04-21http://hdl.handle.net/11199/639Celem pracy jest systematyzacja pojęć z zakresu marketingu bankowego oraz analiza działalności marketingowej na przykładzie Banku Spółdzielczego w Podegrodziu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono determinanty rozwoju marketingu bankowego, jego istotę, cele, zasady oraz zadania i funkcje jakie spełnia, jak również opisano marketing mix marketingu bankowego. Druga część niniejszego opracowania przedstawia polski system bankowy, elementy go tworzące oraz zmiany, jakim system ten ulegał na przestrzeni dziejów. Trzeci rozdział dotyczy spółdzielczości bankowej w Polsce. Zaprezentowane tu zostały okoliczności dotyczące powołania banków spółdzielczych. W danym fragmencie omówione również zostały cele i zdania, jakie banki te spełniają oraz możliwości ich dalszego rozwoju. Czwarta części pracy związana jest natomiast z analizą działalności Banku Spółdzielczego w Podegrodziu, począwszy od jego powstania aż do dnia dzisiejszego. W rozdziale tym przedstawiono także misje i cele kierunkowe Banku, jego klientów i konkurentów, jak również analizę SWOT BS w Podegrodziu. Ostatni, piąty rozdział dotyczy analizy działalności marketingowej Banku Spółdzielczego w Podegrodziu. Część ta zawiera opis organizacji działalności marketingowej w danej instytucji oraz opis badań ankietowych dotyczących postrzegania wybranych działań marketingowych przez klientów Banku. W danym fragmencie przedstawiony został także raport z tych badań oraz wskazówki dotyczące przyszłego rozwoju Banku Spółdzielczego w Podegrodziu w zakresie marketingu.pllicencja niewyłącznamarketing bankowybanki spółdzielczesystem bankowySpecyfika marketingu banków spółdzielczych na przykładzie działalności Banku Spółdzielczego w PodegrodziuThe specificity of collective banks’ marketing based on the example of the activity of the Collective Bank in PodegrodziemasterThesis2013-09-06