Łyszczarz, HalinaMokrzycka, Katarzyna2014-10-102014-10-102011-02-23http://hdl.handle.net/11199/8095Niniejsza praca licencjacka przedstawia reklamę oraz jej skuteczny wpływ na działania klientów podczas dokonywania zakupów. Zawiera również wyniki i analizę danych badania skuteczności wpływu reklamy na preferencje i zachowania konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w sklepie spożywczo – przemysłowym „Saba” 30 lipca 2010 roku, przy pomocy kwestionariusza ankiety. Wyniki mówią jednoznacznie, że reklama ma wpływ na konsumentów w procesie zakupu.This Bachelor’s work, shows an effective advertisement and its influence on customers activities during the shopping. It also includes the results and analysis of performance test advertisement impact of consumers behaviour. It was conducted in the industry grocery store „Saba” on 30 July 2010. This study was made using the questionnaire. The results show clearly, that advertisement has an impact on consumers in buying process.pllicencja niewyłącznareklamazachowania nabywczemarketingpromocjanośniki reklamybadania marketingoweankietaWpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów na przykładzie sklepu spożywczo-przemysłowego "Saba"Advertisement impact on purchasing customers behaviour of industry grocery store "Saba" examplebachelorThesis2014-07-23