Jabłoński, TomaszPiwowar, Artur2013-10-182013-10-182009-09-30http://hdl.handle.net/11199/1057Współczesny marketing to sztuka przetrwania w wolnej gospodarce rynkowej. Każde przedsiębiorstwo jest złożonym systemem obejmującym zasoby rzeczowe, finansowe i ludzkie. Szybko zmieniająca się sytuacja na rynku oraz wymagania nabywców stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest konieczność wyróżnienia się wśród firm uczestniczących w grze rynkowej oraz utrwalenia w świadomości nabywców unikalnej marki reprezentującej firmę. Tematem pracy jest „analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder”. Na wstępie pracy postawiono hipotezę: „założenia strategiczne realizowane w firmie Suder & Suder wymagają dostosowania do obecnych realiów gospodarczych i uwzględnienia nowoczesnych strategii marketingowych, które pozwolą na podniesienie wydajności pracowników i podniesienie zysków”.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowaanaliza strategicznarozwój przedsiębiorstwaAnaliza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & SuderCompany Marketing Strategy Analysis; the Suder & Suder Company Case StudymasterThesis2013-10-18