Nikitin, A.V.Ivanova, T.H.Britchenko, I.G.Momot, O.M.2016-04-212016-04-212010Marketynh u banku: navch.-metod. posib. dlya samost. vyvch. dysts. / A.V. Nikitin, T.H. Ivanova, I.G. Britchenko, O.M. Momot ; za zah. red. A.V. Nikitina. — K. : KNEU, 2010. — 474, [6] s.978-966-483-359-9http://hdl.handle.net/11199/8980Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja uzupełnia książkę naukową z przedmiotu "Marketing w banku" (zespół autorów za redakcją А. В. Nikitina, wydany KNEU 2006 r.) z uwzględnieniem właściwości kompetencji przyszłych specjalistów z zawodu "Marketing". W edukacyjno metodycznym podręczniku są rozpatrzone teoretyczne i praktyczne aspekty kursu, mieszczą się pytania do samokontroli, praktyczne zadania, terminologiczny słownik do tematów kursu, materiały treningu i polecana literatura. Uwaga jest zwrócona na właściwości stosowania instrumentów marketingu w instytucjach banków z uwzględnieniem specyfiki bankowego ustawodawstwa na Ukrainie.otheropen accessbankmarketynhmarketingmarketynh u bankubankowy marketingMarketynh u banku : Navchalʹno-metodychnyy posibnyk dlya samostiynoho vyvchennya dystsyplinybook