Śmigielska, GrażynaMikina, Emil2013-10-172013-10-172009-09-24http://hdl.handle.net/11199/1013Celem pracy jest ukazanie znaczenia marketingu i zastosowania narzędzi marketingowych na rynku usług kurierskich. Bazując na teorii marketingu w zastosowaniu do sektora usług, dokonano analizy i oceny działań marketingowych firmy kurierskiej UPS. Praca ta składa się z trzech części. W części teoretycznej przedstawiono podstawowe zagadnienia z zakresu teorii usług i marketingu usług. Kolejnym zagadnieniem, poruszonym przez autora, jest rozwój usług kurierskich w Polsce, analiza i pojęcie konkurencji na tym rynku, określenie panujących trendów w tym sektorze usług. Ostatnia część pracy poświęcona jest charakterystyce firmy UPS pod kątem oferowanych usług oraz stosowanych narzędzi marketingowych. Analiza wyników przeprowadzonych badań ankietowych jest ostatnim elementem poruszonym w rozdziale trzecim. Mam nadzieję, że praca ta pozwoli głębiej zrozumieć specyfikę usług, ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług kurierskich, które na przestrzeni wielu lat przeszły istotną transformację, przekształcając się z jednoosobowego gońca dostarczającego list, do globalnie działającej organizacji.pllicencja niewyłącznamarketing usługusługi kurierskieMarketing usług w firmie kurierskiej na przykładzie UPS PolskaMarketing in courier company. The case of UPS PolandmasterThesis2013-10-16