Jabłecka-Prysłopska, JulitaGibas, Wojciech2014-01-162014-01-162012-08-29http://hdl.handle.net/11199/4104Poniższa praca przedstawia znaczenie misji oraz wizji organizacji, zarówno w teorii jak i w praktyce. W pracy tej rola misji i wizji została omówiona na przykładzie firmy Coca- Cola HBC Polska. Podstawowe pytanie badawcze mojej pracy dotyczyło tego, jaki jest stopień zaangażowania firmy Coca Cola w realizację założonej przez siebie wcześniej misji i wizji. Stopień zaangażowania będzie mierzony na podstawie wkładu pracy w realizowaniu celów firmy przez zespół pracowników. Według przeprowadzonych w pracy badań, CCHBC zrealizowała swoje zamierzone cele, ale wciąż pojawiają się nowe wyzwania i przedsięwzięcia, którym firma ma za zadanie sprostać. Ma to służyć temu, aby w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu firma mogła odnosić ciągły sukces . Coca-Cola jako firma jest z pewnością liderem na rynku dóbr szybko zbywalnych i jest postrzegana jako nr 1 dla klientów jako produkt.pllicencja niewyłącznamisjawizjaCoca-Cola CCHBCbadaniawartośćWizja i misja organizacji i ich rola w teorii i praktyce na przykładzie firmy Coca-Cola HBC PolskaVision and mission of the organization and their role in the theory and practice on the example of Coca-Cola HBC PolskabachelorThesis2014-01-16