Dołhasz, MagdalenaGórska Sabina2014-02-162014-02-162007http://hdl.handle.net/11199/5853W dobie konkurencji marketing jest nieustającą walką o klienta. Jednym z instrumentów marketingu jest promocja. Rynek funduszy inwestycyjnych wykorzystuje promocje i jej różnorodny wachlarz, szczególnie widać to w odniesieniu do reklamy. Nabywca i jego oczekiwania są najważniejsze. Fundusze starają się zidentyfikować i zaspokoić potrzeby klienta przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest próba systematyki pojęć, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, na przykładzie jednego z liderów na rynku usług finansowych w Polsce.pllicencja niewyłącznareklamarola reklamy dla przedsiębiorstwpromocja-mixrodzaje reklamyCommercial Union TFI S.A.rynek funduszy inwestycyjnych w Polscedziałania reklamowe CUsponsoringkampanie społeczneSpecyfika działalności reklamowej na polskim rynku funduszy inwestycyjnych na przykładzie firmy Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.The specific of advertising activity on Polish market of investment funds on example Commercial Union Polska TFI S.A.bachelorThesis