Śliwa, KazimierzKrauz Kinga2014-01-132014-01-132005http://hdl.handle.net/11199/3910Internet jest także niezwykle uniwersalnym narzędziem komunikacji, co w dużym stopniu stanowi o jego olbrzymiej popularności. Uniwersalnym, bowiem umożliwia użytkownikom przesłanie informacji i danych w różnych formach i za pośrednictwem wielu technik. Internet niewątpliwie zmienił oblicze współczesnego biznesu, choć ma tez olbrzymi wpływ na życie społeczne czy kulturalne. Za sprawą nowoczesnych technik komunikacji możliwe stało się tanie i bezpośrednie nawiązywanie kontaktów pomiędzy ludźmi a nieograniczony zakres wirtualnej rzeczywistości otworzył przez ludźmi nowe możliwości. W ślad za tym pojawiły się zatem nowe techniki pracy, komunikacji, rozrywki czy nauki a także prowadzenia działalności gospodarczej. Celem niniejszej pracy jest analiza środowiska internetowego jako miejsca prowadzenia biznesu, nawet w branży która dopiero rozwija się w Polsce – branży florystycznej. Poprzez analizę środowiska Internetu, jego powstania, funkcji i możliwości przedstawiony został rynek bardzo obszerny i dynamicznie rozwijający się w naszym kraju. Natomiast za pomocą dostępnych informacji rynkowych i marketingowych z sektora usług kwiaciarskich na terenie regionu krośnieńskiego, możliwe było skonstruowanie planu realizacji przedsięwzięcia w oparciu o nowoczesne instrumenty marketingu sieciowego.pllicencja niewyłącznaInternetmarketinge-commercemedium komunikacjirynek usług kwiaciarskichanaliza ekonomiczno-finansowamarketing sieciowymarketing internetowybranża florystycznaInternet jako nowy obszar działalności firmy na przykładzie kwiaciarni internetowej InterFlor@masterThesis