Jabłoński, Tomsz F.Jabłoński, Tomasz F.Kozłowska Katarzyna2014-01-162014-01-162005http://hdl.handle.net/11199/4113Celem niniejszej pracy jest przeanalizowanie rynku ubezpieczeń na życie pod kątem opłacalności dla przeciętnego człowieka oraz zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na to, jak ważna jest umiejętność wyboru odpowiedniej oferty spośród bardzo dużej ilości propozycji składanych przez działające na polskim rynku zakłady ubezpieczeń. Ubezpieczenia na życie są bardzo potrzebne i warto się ubezpieczać, ale w pracy autorka stara się również wykazać, że nie wszystko co ubezpieczyciele proponują jest przydatne klientowi. Często bowiem się zdarza, że zakres ochrony ubezpieczeniowej jest zwiększany o niektóre ryzyka w celu zwiększenia konkurencyjności oferty i uzyskania efektu marketingowego, natomiast sam klient nie osiąga z tego tytułu oczekiwanych korzyści, a nawet narażony jest na utratę realności ochrony ubezpieczeniowej.pllicencja niewyłącznarynek ubezpieczeń w Polsceubezpieczenia na życieubezpieczenia grupoweubezpieczenia indywidualneRynek ubezpieczeń na życie z punktu widzenia potencjalnego klientamasterThesis