Wdowiak, WojciechGancarczyk Anna2014-01-072014-01-072005http://hdl.handle.net/11199/3487Motywowanie za pomocą płac w warunkach konkretnego przedsiębiorstwa wymaga stworzenia systemu płac określanego często mianem efektywnego czy skutecznego. System wynagradzania przedsiębiorstwa można nazwać efektywnym, gdy poprzez regulację zachowań pracowników, wpływa na osiągnięcie celów organizacji, przy jednoczesnym zaspokojeniu potrzeb osób zatrudnionych. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie systemu wynagradzania w Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz ocena jego efektywności, poparta badaniami satysfakcji celem uzyskania informacji o zapatrywaniach pracowników na narzędzia motywacyjne stosowane przez firmę.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimimotywowaniezarządzanie kapitałem społecznymhierarchia potrzebwynagrodzeniasystem płacnowoczesne formy wynagrodzeńpremiaTelekomunikacja Polska S.A.pozapłacowe gratyfikacjePłacowe i pozapłacowe elementy motywowania w zarządzaniu zasobami ludzkimi - na przykładzie TP S.A. Obszar Telekomunikacji w Nowym SączumasterThesis