Cwynar, WiktorGibiec, Wojciech2015-01-132015-01-132006http://hdl.handle.net/11199/8331Autor pracy pragną połączyć zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązać do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta. Sformalizowanie działań w ramach koncepcji zarządzania projektami oraz uświadomienie pracownikom ważności niematerialnych czynników budowania wartości przyczyniają się do rozwoju organizacji. Wzrost wartości klienta jest nieocenionym wskaźnikiem. Coraz bliższa współpraca z naszymi partnerami przekłada się na nową wiedzę, jaką nabywamy oraz na kolejne, zdobywane z trudem doświadczenie.pllicencja niewyłącznawartość przedsiębiorstwazarządzanie wartościąwartość klientazarządzanie projektemstudium przypadkuZarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klientaProject management with the respekt to the growth of client's valuemasterThesis