Rawski, MarekKlimek, Mateusz2013-09-122013-09-122009-04-20http://hdl.handle.net/11199/651Celem pracy jest przedstawienie problematyki jakości w walce konkurencyjnej przedsiębiorstw. Praca skoncentrowana jest na przedstawieniu całościowego aspektu problematyki „ jakości”. Przybliżono teoretyczne ustalenia, koncentrując swoją uwagę na działalność przedsiębiorstwa CAN PACK S.A. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiono „ jakość” jako ogólne pojęcie. Przedstawiono poglądy autorytetów w dziedzinie jakości, ich osiągnięcia oraz opis systemów jakości wewnętrznych i zewnętrznych. Przybliżono też filozofię zarządzania mającą wpływ dziedzinę jakości. W rozdziale drugim zdefiniowano pojęcie „ konkurencyjności”, jej instrumenty i rodzaje oraz podejście do przewagi konkurencyjnej. Rozdział trzeci przedstawia przedsiębiorstwo CAN PACK S.A. Scharakteryzowano historię powstania i rozwoju firmy, wdrożenie i stosowanie systemów jakościowych. Przedstawiono osiągnięcia firmy podczas swojego istnienia.pllicencja niewyłącznazarządzanie jakościąkonkurencyjność przedsiębiorstwaJakość jako narzędzie w walce konkurencyjnej przedsiębiorstw na przykładzie firmy CAN PACK S.AQuality as instrument in the rivalry of enterprises, basing on CAN PACK S.A CompanybachelorThesis2013-09-06