Britchenko, I.G.Bielawcew, M.I.Tiahunowa, N.M.2016-05-282016-05-282008Britchenko I.G., Bielawcew M.I., Tiahunowa N.M., Marketynh u bankach: Nawczalnyj posibnyk / Pid redakcijeju profesora Britchenko I.G. – Połtawa: RWW PUSKU, 2008. – 344 s.978–966–7971–56–4http://hdl.handle.net/11199/9047Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, jak również zwiększenie konkurencyjności banku i systemu bankowego poprzez stosowanie marketingu w bankach i optymalizacji struktury zarządzania. Dla nauczycieli, doktorantów, mistrzów i specjalistów, jak również dla badaczy i osób zainteresowanych działaniami marketingowymi banku i systemu bankowego.otheropen accessbankowy marketingbankovskiy marketingbankiwśkyj kapitałkapitał bankowykonkurentozdatnistʹkonkurencyjnośćMarketynh u bankach: nawczalnyj posibnykbook