Reśko, DariuszSiedlarz, Anna2014-07-172014-07-172011-03-03http://hdl.handle.net/11199/8038Celem prezentowanej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych Miasta i Gminy Grybów jako podstawa tworzenia produktów turystycznych, przedstawiona praca ma za zadanie udowodnić jak piękna, ciekawa i bogata w tradycje jest Ziemia Grybowska. Celem pracy jest również ukazanie, iż na podstawie walorów turystycznych Miasta i Gminy Grybów możliwe jest stworzenie nowego produktu turystycznego. W rozdziale I scharakteryzowana została turystyka, jako gałąź gospodarki, definicja turystyki, rodzaje turystyki, funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki, oraz turystyka jako sektor gospodarki. Rozdział II poświęcony jest walorom turystycznym, a mianowicie wyjaśnione zostało pojęcie oraz klasyfikacja walorów turystycznych. Rozdział III scharakteryzowany został produkt turystyczny. Rozdział IV poświęcony jest szczegółowej charakterystyce Miasta i Gminy Grybów. W rozdziale V przedstawione zostały walory turystyczne Miasta i Gminy Grybów. Rozdział VI przedstawia propozycje nowego produktu turystycznego na bazie istniejących walorów turystycznych.pllicencja niewyłącznaturystykaprodukt turystycznyekonomika turystykiMiasto i Gmina GrybówWalory turystyczne Miasta i Gminy Grybów jako podstawa tworzenia produktów turystycznychTourist values of the city and the commune Grybow as a basis of creation of tourist productsmasterThesis2014-07-09