Britchenko, Ihor2016-04-072016-04-071997Britchenko I.G., Bankovskiy marketing: organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya. – Donetsk, IEPI NAN Ukrainy, 1997. – 200 s.969-508-091-1http://hdl.handle.net/11199/8976W monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków.otheropen accessmarketing bankowybankovskiy marketingorganizacja procesów inwestowaniaorganizatsiya protsessov investirovaniyaBankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiyabook