Tomalska, HalinaBulanda Krystyna2014-01-032014-01-032001http://hdl.handle.net/11199/3233Niniejsza praca podejmuje problematykę satysfakcji zawodowej i jako zadania stojącego przed menedżerami i uwypukla rosnące znaczenie tych problemów dla ogólnego sukcesu firmy. Przedmiotem mojej refleksji będzie próba odpowiedzi na pytanie: Czym jest satysfakcja z pracy? Jakimi narzędziami powinien posługiwać się menedżer, by jego podwładni odczuwali ową satysfakcję zawodową? Jak przedstawia się satysfakcja zawodowa u pracowników umysłowych w badanych przez mnie firmach?pllicencja niewyłącznasatysfakcja zawodowamenedżerpracownik umysłowyzarządzanie zasobami ludzkimirozwój zawodowykariera zawodowastosunki interpersonalneorganizacja pracywarunki pracyWpływ menedżera na satysfakcję zawodową pracowników umysłowychmasterThesis