Ujwary-Gil, Anna2013-07-032013-07-032004Marketing i Rynek, 2004, nr 10, s. 27-32.1231-7853http://hdl.handle.net/11199/297Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.htmlCelem artykułu jest przedstawienie czytelnikowi praktycznych możliwości wykorzystania asocjacji w marketingu, biorąc pod uwagę, iż przedmiotem eksploracji będzie tworzenie sloganu reklamowego, logo firmy oraz poszukiwanie pomysłów na udoskonalenie (wyróżnienie) produktów już istniejących. W tym celu wykorzystam kolejno: w tworzeniu sloganu reklamowego technikę superpozycje, dokonywanie skojarzeń w gwiazdę w projekcie logo firmy, oraz skojarzenia łańcuchowe i bisocjacje w poszukiwaniu pomysłów na nowy produkt, bądź udoskonalenie już istniejących.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskamarkaefektywność reklamyjęzyk reklamyreklamaAsocjacje źródłem pomysłów na slogan reklamowy, logo firmy i innowacjearticle