Czarnecki, PiotrKubacki, Wiesław2018-07-102018-07-102010-09-17http://hdl.handle.net/11199/10455Celem niniejszej pracy była diagnoza systemu motywowania w firmie ZET Transport w Nowym Sączu. W opracowaniu tym wykorzystano wyniki własnych obserwacji, wywiady z osobami funkcyjnymi, dostępną literaturę przedmiotową oraz ankietę. W rozdziale pierwszym przedstawiona została definicja motywacji i motywowania. Rozdział ten zwraca uwagę na teorię i praktykę motywowania. Prezentuje również zasady strategii wynagradzania oraz strukturę systemu motywacyjnego. Rozdział drugi poświęcony został czynnikom motywacyjnym. Ze szczególnym uwzględnieniem środków zachęty i perswazji. Omawia też nagrody i kary oraz motywowanie w okresie recesji. Rozdział III stanowi opis firmy ZET Transport i jej działalności. W rozdziale czwartym dokonana zostaje charakterystyka i opis badań przeprowadzonych w opisywanej firmie. Zawarte są w nim również wnioski i zalecenia dla firmy. Pracę poprzedza wstęp. Zawiera ona także zakończenie, bibliografię, spis tabel, spis rysunków oraz aneks. Powyższe rozdziały to teoretyczne rozważania, oparte również na praktyce. Praca ma na celu sprawdzenie jak funkcjonuje dotychczasowy system motywacyjny na przykładzie firmy ZET Transport w Nowym Sączu oraz jak wpływa on na pracę pracowników, jej efektywność. W pracy znaleźć można odpowiedz na pytanie, za pomocą jakich oddziaływań można wpłynąć na motywowanie pracowników, aby praca była dla nich satysfakcjonująca i zorganizowana.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimimotywowanie pracownikówmotywacjawynagrodzeniasystem motywacyjnyDiagnoza systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Zet Transport Sp. z o.o. w Nowym SączuA diagnosis of the incentive system in a company on the example of Zet Transport company in Nowy SączmasterThesis2018-03-09